IMG_9427.jpg

SERVICEAVTALER

Om du har kjøpt en ny hall, eller har en gammel hall du ønsker jevnlig service, tilsyn og vedlikehold på, kan man inngå en avtale med W.Giertsen Hallsystem, så er hallen din i gode hender.


SERVICEAVTALE PÅ EKSISTERENDE HALL

W.Giertsen HallSystem As skal ved hjelp av optimale utleie-, salgs- og servicekonsepter kunne gi alle kunder den mest mulig effektive og fleksible løsningen. Det er gjennom slike handlinger at W.Giersten HallSystem AS viser at vi er mer enn en pålitelig leverandør av kvalitetshaller.


HVA GJØR EN SERVICEAVTALE FOR DEG?

Serviceavtale innebærer at en av våre servicemontører utfører en inspeksjon på hallen en gang i året. Dette bidrar til å øke din bedrifts lønnsomhet

  • Reduserer risikoen for uforutsette kostnader og verditap på hallen.
  • Sørger også for at styrken og bruksverdien på hallen bevares - selv etter mange års bruk - gjennom jevnlig og fagmessig vedlikehold.
  • Sikrer at byggekonstruksjonen tåler det norske klimaet - enten hallen er permanent eller midlertidig plassert.
  • Sikrer at kravene i internkontrollforskriften ivaretas på en sikker, økonomisk og effektiv måte.
GARANTIAVTALE VED NYKJØP

 

W.Giertsen Hallsystem AS gir 10 års garanti på nye haller når våre kunder inngår serviceavtale for vedlikehold. Vedlikeholdsavtalen innebærer årlig inspeksjon og utskrivelse av tilstandsrapport av hallen. Normal garanti på duk er
5 år.  For stålstativet er garantitiden 10 år. 

Det lønner seg å inngå serviceavtale, da våre haller har en meget god annenhåndsverdi.

Kontakt oss for mer info